Popular Posts

Tuesday, October 20, 2015

TODAY IS MY DAY...

Alhamdulillah Allah memberi kesempatan kepada aku untuk terus menikmati kehidupan..

Oh yeahhh.. hari ni besday aku.. nak cita sikit la pasal besday tahun ni..

kalau tahun 2011 @ 2012 aku berangan nak sambut besday dekat Korea tapi plan tak jadi sebab orang x nak bawa kita .. sedih kot .. tp tahun ni aku sambut besday dekat negara orang sorang2.haha nasib la ada kawan 4 orang ni kalau x haru la juga mengenangkan nasib diri... kihkih..
okay bercakap pasal 4 orang sahabat aku nih buat rasa nak nangis pom ade tp coolll..
hihi dalam diam diorang plan nak kenakan aku.. cis..... alkisahnya begini.. disebabkan semalam kami jalan2 dekat bandar seri begawan dari pagi sampai la ke petang, so aku fikir nak tidur awal la..nak rest sbb esoknya ade kelas pukul 8 pagi lagi. lepas layan cita jap n lps kawan aku sorang ni balik ke bilik, aku pun bersiap2 la nak tidur.. jam waktu tu dalam pukul 11.30 malam kot.. sebelum tido aku offkan wifi.. dah tutup lampu semua baca doa semua aku pun tido la..disebabkan badan penat memang cepat la lenanya.. tiba-tiba bunyi ketukan dekat pintu, nak ikutkan hati malas nak bangun buka.. nak biarkan je.. tp fikirkan kawan aku nak ambik barang , ok gagah la juga bangun.. masuk la sorang kawan aku ni,dia terus menuju ke heather,kata nk ambk tp muka dia x leh blah..mcm org tengahbuat salah..waktu tu dia mcm mencari2 sesuatu dan tiba2 je buka lampu aku tanpa minta izin plak tu hahaha..korang nak tahu yang buat aku peliknya, dia buka lampu lepas tu dia gelak memang aku pun cuak, sekali masuk la kawan aku yg lagi 3 tu dengan serangan tepung gandum.. mak aihhh terkejut la aku.. x terkata kejap tp tangan laju je ambik tepung baling balik dekat muka diorang haha.. tp mmg waktu tu aku rasa nak nangis sbb terkejut dan terharu tp kawal je sbb malu haha.. buat muka x de perasaan.. hihi maaf ye kawan2, teman mu sorang ni x pandai nak beri reaksi sikit..haha...
buat la party dipagi hari pukul 12.03 Pagi.. tp bila fikir balik kenapa la aku buka pintu .. kalau la aku biarkan je kan hancur plan diorg, so aku menang haha.. btway..terima kasih korang.. ni asenya surprise yang pertama sejak aku besar ni haha..last sambut besday asenya waktu umur 11 tahun kot @ 10 tahun hihi..lamanya dah x sambut..selalu dapat wish jer.. tp tahun ni dapat surprise tepung n kek meggi haha.. unik n kreatif tau kawan2 aku ni.. so menambahkan lemak la kami semua malam tu..


ni la kek meggi buatan kawan2ku..

tapi birthday tahun ini tak dapat nak cakap dengan parents..ermm sedih.. :'(
okay la  selagi ada masa aku nak wish la tok diri sendiri.. haha
Happy Birthday Diri..


terima kasih kepada semua yang mendoakan aku ..

No comments:

Post a Comment