Popular Posts

Wednesday, April 27, 2016

M. Nasir & Ramli Sarip University Tour


Hola Hola Hola..

Sementara nak tunggu masa nak bersiap pergi kelas, aku nak up la entry kejap..

Haha pasti korang tertanya-tanyakan apa la yang big boss kami bagi dekat volunteer yang setia rela menjaga gallery kihkih..

Taraaaaa!!!!!!


dapat masuk concert Sifu woiiii...

haha.. ini la hadiah yang kitaorang dapat. Kalau nak tahu ni la first time aku masuk concert sepanjang aku hidup haha.. Rasa la juga pengalaman masuk concert kehkeh . Tak de la orang kata macam katak bawah tempurung dalam zaman sekarang ni. 

Sedikit pengenalan la.. Concert ini sebenarnya bawah University Tour yang sedang diadakan oleh sifu M. Nasir & Ramli Sarip bermula dari bulan Mac kalau aku tak salah sehingga bulan Mei. UM merupakan Universiti kedua bagi tour ini selepas melaka dan keesokkannya mereka ke UIAM.. 

Al kisah disebalik kemasukkan aku ke concert ni bermula dari kawan aku yang merupakan peminat Ramli Sarip. Hehe. Disebabkan tiket perlu berbayar, kami berdua pun sesaja lah tanya Big Boss, concert tu kalau kitaorang sukarelawan ni pun kena bayar ke? Big Boss kata kena, saya pun frust sebab kena bayar huhu.. kami pun redha la bila dengar Big Boss pun frust. haha..

Tapi keesokkannya, tetiba je Bos kecik tanya kami, nak masuk tak concert ni? kami pun ape lagi terkedu la dekat situ sebab kami sebenarnya dah ada plan lain petang tu selepas selesai bertugas menjaga gallery tp disebabkan peluang sekali je kami pun fikir dan fikir dan fikir.... Finally kami kata okey.. hoho.. So ape lagi malam tu kami gerak la sama menuju ke DTC bersama Big Boss.. terjah saja masuk haha.. Alhamdulillah boleh la dapatkan seat depan tapi yang tak bestnya berdekatan dengan speaker.. ayoooo memang rasa telinga tersumbat lepas keluar haha..

Komen aku terhadap concert ini ok la sebab bagi orang yang first time macam aku yang tak pernah ada pengalaman ni rasa tak de la liar atau kuat sangat concert rocknya tu.hihi tp boleh tahan sakit juga telinga bila part2 kuat hoho.. Yang paling penting dapat tengok Sifu M.nasir secara live tu yang berharga.. susah tu nak dapat hihi..

Memang aku berterima kasih la dekat Boss dan Big Boss sebab dah bagi aku merasa pengalaman ini.hihi.. At least dapat cerita dekat orang bila orang tanya bak kata Big Boss aku.. Enjoy la juga malam tu.

tamat la kisah malam tu.. kihkih

ok lah nak kena siap nak ke kelas pulak.. sebelum tu nak sikit gambar pada malam tu..


ni waktu dah nak habis concert


muka excited sebelum concert




selpie sebelum lampu ditutup - Boss kecik minta


next entry nak cita sal ape plak ek.. ermmm.. nanti lah nak fikir.. 

bye..
terima ksih kerana sudi singgah haha

No comments:

Post a Comment